Gelen Çağrı Analizi

İşletmeler İçin Geliştirilmiş Şimdiye Kadarki En İyi IP Santral ile Tanışın!

1 ile 1000 kullanıcıya kadar dahili aboneyi, yada onlarca şubeyi tek santral üzerinden yönetin

Myvoip ile farklı noktalardaki şubelerinizin santral ihtiyacını tek noktadan karşılayabilir, şubeleriniz arasında iletişim ağı kurabilirsiniz. Böylece tüm yerleşkeleriniz kendi aralarında dahili bazlı tamamen ücretsiz konuşarak hem zaman hem para tasarrufu elde edersiniz. Her şubenin santraline santral bakım ücreti ödemez, yeni şube açılışlarında her şube için santral yatırımı yapmanız gerekmez. Kullanıcı sayınız kadar IP telefon almanız yeterli olacaktır.
 

Çağrı İzleme Ekranı

Kullanıcılarınızın meşgul ya da müsaitlik durumunu anlık olarak izleyebilirsiniz. Müsait olan dahili aboneleri üzerine tıklayarak bilgisayar üzerinden çağrı başlatabilirsiniz. Ayrıca hangi kuyrukta kaç adet çağrı beklediğini kuyruk kırılımlarına göre anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.

Kullanıcı dostu ara yüzü sayesinde uzman olmayanların bile Myvoip IP santrali kullanımı ve güncellemesi oldukça kolaydır. Karşılama anonsları, mesai saatlerinin ayarlanması, kuyruk ayarlamaları, Myvoip da dahil olmak üzere kendi Santralinizi kolayca özelleştirin ve yönetin.

Gelişmiş Çağrı Raporlama

Myvoip Santralinize gelen, giden, cevaplanan, cevaplanmayan tüm çağrılarınızla ilgili raporları birden fazla kurallar oluşturarak belirli tarih ve saat aralığında anında alabilirsiniz. Oluşturduğunuz raporları çevrim içi görüntüleyebilir, dilerseniz excel formatında dışarı aktarabilirsiniz.

Paketlerimiz

En İyi Referansımız
Müşteri Memnuniyeti